• Noutate! Monitorizare gratuită a poziției pagini Dvs. pe Google. Crează cont și verifică singur.
  • Noutate! Am adăugat posibilitatea de introduce a logoului pe pagina firmei dumneavoastră!

TUTORIALE - WIKI mfirma

  1. Crearea pagini WEB
    • Ce este pagina Web / Ce este pagina web?

      Pagina Web, website sau site web este un concept care poate fi folosit alternativ. Abrevierea "WWW" înseamnă, adică în traducerea liberă: Rețea Globală. Nu există une alt mediu de publicate care să ofere firmei Dumneavoastre o reclamă pe o scală așa de largă.
      Ce este pagina Web? În cel mai simplu caz, un document text care poate fi citit cu ajutorul unui browser web. Adresa acestui document poate fi găsit într-un motor de căutare, de ex. Google. Site-ul de afaceri este cartea Dumneavoastră de vizită în rețea. În consecință prezentând produsele dumneavoastră pe internet obțineți clienți noi. Aspectul profesional al pagini și informațiile despre firmă trezesc încrederea lor. Datorită propriului site, puteți de asemenea, să construiți o relație cu cei care au beneficiat de serviciile tale.
      Dacă aveți deja o pagină Web, consultați-vă cu tutorialele noastre: Am deja o pagină web - ce urmează?

    • Cum să creați pagina Web?

      Sunt câteva moduri de creare a pagini Web.

      • Primul dintre ele este comandarea paginii unei agenții interactive.
        Costul unei astfel de pagini web variază între 2000 și 10000 lei. Adăugați la aceasta o taxă în valoare de 200-300 lei anual pentru hosting ș rezervarea domeniului. Avantajul acestui mod este faptul că nu trebuie să proiectați singur pagina. Dezavantajul este costul și timpul de așteptare - în medie de la 7 la 14 zile, câteodată mai mult.
      • Al doilea mod este folosirea unui creator de pagini Web, datorită căruia puteți singur să proiectați pagina.
        Acesta este un avantaj dacă aveți abilitățile potrivite. Astfel de pagini sunt mai ieftine decât cele făcute la comandă. Dezavantajul cu toate acestea este că crearea unei pagini cu creatorul consumă timp, este dificilă și necesită cunoștiințe despre proiectarea paginilor web.
      • Al treilor mod este alegerea unei pagini Web gata făcută pe mfirma.ro.
        Pagini web la prețuri rezonabile, le creați imediat și puteți alege mai multe modele estetice și funcționale.

      Mai multe informații valoroase pentru persoanele care crează pagini web găsiți în tutorialul nostru: Creez pagină web - ce să-mi amintesc?

    • Cum să creez carte de vizită pentru firmă?

      Dacă doriți să prezentați oferta dumneavoastră unui public larg, creați o pagină Web. În abonamentul nostru veți obține pagină Web, adresă WEB, menținere pe server și o copie de rezervă a pagini tale. Nu aveți nevoie de nimic mai mult pentru a crea o carte de vizită profesională a firmei Dumneavoastră.

    • Cât timp durează crearea pagini web?

      Crearea unei pagini web printr-o agenție interactivă durează de la 7 până la 14 zile, câteodată mai mult.
      Cu noi puteți să creați o pagină Web în 5 minute. Aflați gratuit - perioadă de probă fără plată durează 7 zile. Bani și timpul salvat îi puteți folosi pentru promovarea firmei dumneavoastră pe internet.
      Crearea pagini este abia începutul. Nu se va arăta imediat în prima pagină a rezultatelor căutărilor Google. Aducerea de venituri momentan pe Google este posibilă datorită serviciului de directoare Web și promovare. Poate să dureze câteva luni înainte ca pagina dumneavoastră să apară pe prima pagină a rezultatelor căutări, de aceea este cel mai bine să ne gândim la asta imediat. Dacă nu doriți să aveți problema asta în minte și preferați să vă ocupați de activitatea dumneavoastră o vom face noi pentru tine.

    • Cum să creați propria pagină Web în 5 minute?

      Astăzi crearea unei pagini Web este la fel de comună ca comandarea unei cărți de vizită sau a unei ștampile. Pagina web este primul produs necesar pentru firme. Cu această idee a apărut crearea portalului mfirma.ro, care furnizează modele gata făcute de pagini Web, datorită căruia nu trebuie să vă faceți griji cu privire la orice dificultății legate de crearea pagini. Alegeți unul dintre proiectele grafice și în 5 minute ajustați-l la nevoile dumneavoastră. Este un compromis între individualitate (1000 modele, posibilități foarte mari de personalizare a conținului) și folosirea economică a timpului tău și a portofelului.

    • Cum să găsiți firmă pentru crearea pagini Web?

      Dacă dispuneți 2000-10000 lei și doriți să aveți pagină web făcută la comandă ar trebui să contactați o agenție interactivă.
      Dacă vă interesează o pagină profesională gata făcută cu un preț rezonabil creați-o pe site-ul mfirma.ro.

    • Ce este proiectarea pagini web?

      Proiectarea pagini web constă în determinarea aspectului pagini Web sau a structuri acesteia, acestea fiind numărul și tipul de subpagini. Modelele noastre de pagini au fost proiectate din timp, astfel încât să nu vă faceți griji.
      Proiectarea pagini în cazul firmei mici sau mijlocii este o pierdere și bani. Aspectul pagini ar trebui să fie standard și transparent. Introducerea informațiilor neintuitive pe paginile originale crează confuzie și clientul care respectă timpul său alege o pagină mai citibilă pentru sine de la concurență. De aceea este mai bine să folosiți templates gata făcute și bani economisiți să-i cheltuiți pe promovare sau reclamă bazată pe linkuri sponsorizate (Google AdWords). Putem avea grijă și de acest lucru pentru Dumneavoastră.

    • Ce este creatorul Web sau programul de creare a pagini Web?

      Creatorul pagini Web (program pentru crearea pagini web) vă permite să creați singur o pagină Web. Datorită lui fără ajutorului unui informatician creați o pagină web. Pe mfirma.ro veți primi astfel de instrumente. Creatorul nostru este unic pe piață. Clienții noștri confirmă că este foarte simplu în folosire și cu adevărat special. De ce? Deoarece alte creatoare sunt bazate pe software-uri străine care sunt mult mai greu de utilizat. Aflați cât de ușoară poate fi crearea propriei pagini Web - folosiți perioada de probă gratuită de 7 zile.

    • Cu ce creatorul de pagini Web pe mfirma.ro se diferențiază de concurență precum 1and1, home.pl, nazwa.pl?

      Soluția noastră, spre deosebire de software-ul 1&1 și home.pl, este o producție poloneză. Oferim domeniu în pachet cu pagină Web, a cărui cost nu va crește peste un an. Creatorul nostru în comparație cu home.pl este mai ușor de folosit și într-o continuă îmbunătățire. În plus, platforma noastră vă permite să monitorizați poziția dumneavoastră în motorul de căutare Google sau urmărirea activități campaniei Google AdWords. Și avem și cei mai simpatici consultanți din lume :)

    • Ce este CMS?

      CMS (eng. Content Management System) în română: sistem de management al conținutului. Acesta este folosit pentru a modifica independent conținutul pagini Web. De obicei paginile nu permit proprietarilor să modifice singuri să editeze conținutul, de ex. adăugarea imaginilor, schimbarea datelor de contacte, editarea listei de prețuri ș.a.m.d. Chiar și cele mai mici schimbări trebuie să le introducă informaticianul. Alegeți o pagină cu sistemul CMS și nu veți avea nevoie de niciun specialist. Paginile create pe mfirma.ro sunt echipate cu acest sistem, datorită căruia în orice moment și gratuit puteți să le editați.
      Dacă aveți nevoie de ajutor, sunați sau trimiteți un e-mail consultanților noștri.

    • Pot să creez pagină web pentru firmă?

      Da. Oferta mfirma.ro se adresează în special firmelor. De aceea creând un site, luăm în considerare utilitatea lor nu doar pentru clienți noștri, ci și pentru destinatarii produselor sau serviciilor lor. Modelele paginii sunt selectate de asemenea pe categorii. Dacă vă place pagina pentru un alt tip activitate, puteți să o editați corespunzător.
      Dacă sunteți o persoană privată, fiecare din propunerile noastre pot fi adaptate la nevoile dumneavoastră. Datorită sistemului CMS vă dura doar câteva secunde.

    • Pot să creez pagină web ieftină?

      În oferta noastră găsiți pagini web profesionale la prețuri competitive. În afară de pagina conectată la sistemul de management al conținutului (CMS) vă oferim ajutorul nelimitat al consultanților noștri sau posibilitatea nelimitată de a schimba singur templates pagini. Paginile noastre sunt prietenoase în motorul de căutare Google și pregătite pentru promovare. Pagina în sine nu este suficientă, de aceea pe mfirma.ro comandați de asemenea propria adresă WEB (domeniu) sau poștă e-mail cu numele domeniului Dumneavoastră. Putem avea grijă de promovarea paginii Dumneavoastră și introducerea de texte în ea.

    • Cum motorul de căutare găsește pagina mea?

      Pentru ca să vă găsiți în rezultatele căutarii, în afară de adresa WEB trebuie să aveți o pagină web. Oferim nu doar rezervarea adresei WEB și crearea paginii, dar de asemenea înregistrarea site-ului Dumneavoastră în cel mai popular motor de căutare - Google.

    • Am creeat pagină Web, de ce nu sunt pe Google?

      Pagina Web e gata, ce urmează? Vă întrebați de ce nu sunteți pe prima pagină a rezultatelor căutării Google? Dacă ar fi fost așa de simplu nu ar mai fi existat firmele de promovare. Există câteva lucruri, de care puteți singur să aveți grijă în scopul îmbunătățiri poziției tale pe Google și în cele din urmă să apară pe prima pagină a rezultatelor căutării:

      • Prezentați-vă bine oferta dumneavoastră – introduceți un conținut interesant și unic care să descrie exact activitatea dumneavoastră. Rețineți, că dacă pe pagina dumneavoastră nu va scrie, de ex. „reparați ceasuri vechi”, nimeni nu vă va găsi dacă va scrie în motorul de căutare fraza: „reparații ceasuri vechi”. Google, în ciuda sotifiscării lui, nu citește gândurile și nu poate ghici că reparați ceasuri, dar ați uitat să scrieți asta.
      • Alegeți cuvintele cheie corespunzătoare și apoi introduceți-le în editorul pagini Dumneavoastră. Google, vizitând pagina web verifică mai întâi cuvintele cheie introduse. Dacă firma Dumneavoastră repară ceasuri și se găsește în Cluj, atunci cuvintele cheie pe care ar trebui să le introduceți în editor sunt: „reparații ceasuri vechi”, „repararea ceasurilor Cluj”, „ceasornicar Cluj”. Rețineți că prea multe cuvinte sau fraze necorespunzătoare nu vă ajută în poziționarea pagini Dumneavoastră.
      • Adăugați pagina dumneavoastră la Directoarele Web ale paginilor WEB. Teoretic, cu cât mai multe cu atât mai bine. În practică se numeră doar directoarele Web bune. Puteți să vă petreceți timpul căutându-le sau ne puteți comanda nouă adăugarea la directoarele Web.
      • Cumpărați serviciul de promovare și lăsați profesionaliști să se ocupe pentru tine de aceasta.

      Mai mult despre promovare veți afla după citirea descrierea detaliată a factorilor care vă afectează poziția pagini.

  2. Templates pagină
    • Ce este template-ul pagini? / Ce este template-ul Web?

      Template-ul pagini web este un model care definește aspectul site-ului Dumneavoastră și definește baza subpaginilor și a textelor. Specialiști de la marketingul de internet au adunat într-un mod profesional, inclusiv culorile, dimensiunea fonturilor, au introdus exemple grafice și cutii. Dacă credeți că aspectul pagini Dumneavoastră are nevoie de o actualizare, mereu puteți să alegeți alt template fără să pierdeți elemente precum imaginile din ofertă sau prețurile din lista de prețuri. Modelele de pagini sunt dotate cu sistemul CMS, care vă permite o editare rapidă a conținutului și individuală.

    • Template-urile Web sunt gratuite?

      Template-urile disponibile pe site-ul nostru sunt gratuite, ceea ce înseamnă că doriți puteți să le introduceți pe propriul site. Dar nu are sens, deoarece în afară de template aveți nevoie de asemenea de un editor pentru a introduce în el conținut, care este disponibil doar pe site-ul mfirma.ro.

    • Ce se întâmplă, dacă schimb template-ul cu altul?

      Pe site-ul nostru mereu puteți să schimbați template-ul gratuit cu altele fără pierderea datelor. Asta înseamnă că dacă vă decideți să schimbați aspectul pagini Dumneavoastră, veți putea să o faceți cu un singur click al mouse-ului și conținul introdus de dumneavoastră va fi schimbat.

    • Pot să schimb fundalul pagini Web?

      În orice moment puteți să schimbați imaginea care se găsește în antetul pagini sau să alegeți alt model al pagini Web. Schimbările nu vor provoca pierderea conținutului curent și datorită sistemului CMS sunt excepțional de simple și rapide.

    • Pot să creeez o pagină Web bazată pe grafica proprie?

      Da. Arată-ne proiectul pagini Web (template-ul), care vă interesează și noi vom pregăti site-ul web pe baza modelului ales de Dumneavoastră.

  3. Domeniu
    • Ce este domeniul? / Ce este domeniul WWW? / Ce este domeniul web?

      Domeniul (adresa de internet, adresa web) este locul unde vă găsiți pe internet - echivalentul virtual al adresei sediului firmei. În lumea reală aveți un impact limitat asupra modului de redactare a adresei. În cazul internetului este diferit. Dumneavoastră decideți cu privire la faptul unde să vă găsească clienții și cum vor percepe firma Dumneavoastră. Rețineți că:

      • Domeniul trebuie să aibă legătură cu numele firmei.
      • Ar trebui să sune profesional și să fie ușor de amintit. În caz contrat potențialul client, încercând să vă găsească în motorul de căutare, poate să intre pe pagina concurenței.
      • Pe internet fiecare poate să rezerve orice nume de domeniu. Dacă firma Dumneavoastră se numește de ex. „Servis Auto”, altcineva poate să cumpere domeneniul servisauto.ro înaintea ta. Pentre a nu se întâmpla asta cumpărăți domeniul vostru cât mai repede.
    • De ce am nevoie de domeniul web?

      Domeniul de internet (adresa web) este necesară pentru a crea pagina Web și să creați propria adresă de e-mail, de ex. ion.popescu@servisauto.ro. Fiecare pagină web trebuie să aibă propria adresă unică. Puteți să-l folosiți în mai multe scopuri, printre altele, introducea materialelor publicitare, cărți de vizită, să-l folosiți în campanie publicitară Google AdWords – toate în scopul de a ajunge la un număr cât mai mare de clienții.

    • Cum să alegeți adresa WEB (domeniu)?

      Aici sunt câteva sfaturi care să vă ușureze alegerea adresei WEB:

      • Numele domeniului trebuie să fie legat de numele firmei, tipul activități sau tema pagini web planificate.
      • Adresa trebuie să fie ușor de amintit.
      • Trebuie să alegeți terminația corespunzătoare. În România cel mai bine cu terminația .ro, de ex. „mfirma.ro”.
      • Pentru a trezi încrederea clienților, numele domeniului trebuie să sune profesional.

      Pe internet fiecare poate să rezerve orice nume de domeniu. Dacă nu doriți vă depășească cumpărați propriul domeniu cât mai repede.

    • Ce înseamnă terminațiile adreselor WEB (de ex. ro, pl, eu, org)?

    • Ce este domeniul .com?

      Domeniul .com (prescurtat de la company) – este domeniul de cel mai înalt nivel. Este folosit în scopuri de business și comerciale. Domeniile .com sunt cele mai recunoscute domeniii din lume. Le folosesc de asemenea entități necomerciale (de ex. fundații, organizații non-profit), deci în special pentru ei este rezervat domeniul .org.
      Domeniul .com a fost creat în ianuarie 1985, iar primul nume înregistrat a fost symbolics.com. Până în 2010 au fost înregistrate peste 80 milioane de domenii .com.

    • Ce este domeniul .eu?

      Domeniul .eu este un domeniu unic pentru firmele sau instituțiile care acționează pe teritoriul Europei. Doar în primele 2 luni de la lansarea aceastuia au fost cumpărate peste două milioane de domenii cu această terminație.

    • Ce este domeniul .co?

      Domeniul .co este rezervat Columbiei și teoretic ar trebui folosit de entitățile din această țară. În practică totuși a devenit un hit adevărat pe piața domeniilor, des înlocuind domeniul .com. Până în septembrie 2010 au fost înregistrate deja peste jumătate de milion de domenii .co.

    • Ce este înregistrarea domeniului?

      Înregistrarea domeniului este cumpărarea drepturilor de folosire a unei adrese WEB (pe un an, cu posibilitatea prelungiri) sau configurarea corespunzătoare a serverelor DNS (eng. domain name server) - astfel încât pe pagina Dumneavoastră Web să intre fiecare care este în căutarea ei.

    • După înregistrarea domeniului pe mfirma.ro voi deveni proprietarul acestuia?

      Da.

    • Există domenii gratuite?

      Nu. Mulți vânzători atrag clienți cu promisiunea domeniilor gratuite. Adevărul este că domeniul pe termen lung (după un an) nu poate fi gratuit deoarece fiecare vânzător trebuie să plătească pentru el furnizorului principal de domenii în România - INCDI.

    • Ce este un domeniu ieftin?

      Domeniile ieftine sunt domeniile a căror preț este mic. Vânzători trebuie să plătească furnizarea domeniului, deci nu există domenii gratuite, dar pe mfirma.ro nu suportați costuri suplimentare - costul pagini Web conține în sine costul domeniului.

    • Ce este un domeniu free?

      Altfel, un domeniu gratuit. Vânzători trebuie să plătească furnizarea domeniului, deci nu există domenii gratuite, dar pe mfirma.ro nu suportați costuri suplimentare - costul pagini Web conține în sine costul domeniului.

  4. Hosting
    • Ce este hostingul?

      Paginile web trebuie să fie menținute pe un server. Hostingul pagini Web este închirierea unui server, pe care va fi menținută o anumită pagină. Pe mfirma.ro nu trebuie să vă faceți griji despre hosting. În abonamentul nostru primiți:

      • pagină Web,
      • server,
      • copie potrivită pagini dumneavoastre,
      • adresă WEB.

      De astăzi cuvântul hosting și server puteți să le ștergeți din dicționatul dumneavoastră – vom face noi acest lucru pentru Dumneavoastră.

    • Cum să transferați domeniul de pe  alt server?

      Mutarea domeniului este posibil prin opțiunea transferului adresei WEB (domenii) în panoul clientului. Pentru anumite domenii este necesar codul authinfo, pe care trebuie să-l obțineți de la operatorul dumneavoastră actual.

  5. Poziționare
    • Ce este promovarea?

      Promovarea este activitatea constând în promovarea pagini Web în așa fel încât să fie vizibilă pe prima pagină în motorul de căutare Google.

    • Ce este promovarea eficientă pe mfirma.ro?

      Promovarea efectivă pe mfirma.ro de promovarea simplă a altor firme se diferențiază cu costul scăzut de achiziționarea al clientului. Putem să reducem costul de achiziționare al clientului cu până la 80% în comparație cu concurența sau activitatea individuală a clienților noștri. Avem grijă ca costul de achiziționare al clientului să fie ajustat la specificațiile firmei. Știim bine că firmele mici care câștigă câteva mii de lei lunar nu-și permit o promovare scumpă și pentru fiecare leu cheltuit acesta trebuie să se întoarcă.

    • Cum să dobândiți clienți pe  internet datorită reclamei?

      În fiecare zi mii de persoane caută pe internet produse sau servicii. Marea majoritatea a acestora folosesc motorul de căutare Google. Se merită să folosiți adevăratul său potențial și să ajungeți cu oferta firmei dumneavoastră la potențiali clienți. Site-ul mfirma.ro permite realizarea eficientă și ieftină a serviciilor și produselor firmei Dumneavoastră către internauți, oferind spre folosință trei pachete de promovare prin campanie cu linkuri sponsorizate (eng. Google AdWords).

    • De ce se merită să cumpărați serviciul de promovare eficientă pe mfirma.ro?

      În activitățile promoționale regulile jocului sunt clare: reclama bine realizată atrage eficient potențiali clienți. Pe de altă parte, campania prost realizată nu numai că nu atrage clienți, dar de multe ori devine o "gaură neagră" consumatoare de cantități tot mai mari de bani. Contrat opiniilor des întâlnite, reclama linkurilor sponsorizate nu este bazată pe definirea campaniei și plata lunară de fonduri pentru clickuri. Cei care gândesc așa probabil nu știu că numai ghidul instrumentelor Google deține câteva zeci de pagini.

      Pentru a promova bine firma în motorul de căutare, este necesară căutarea continuă a răspunsului la întrebarea cheie: anunțurile mele ajung la acei clienți care ar trebui? Doar cunoașterea bună a instrumentelor sau experiența sprijinită prin efectuarea a zeci de campanii vă permit să găsiți răspunsul la întrebarea de mai sus și să răspundeți eficient cererilor și nevoilor emergente.

    • Cum funcționează promovarea eficientă prin linkuri sponsorizate (ang. Google AdWords) pe mfirma.ro?

      Linkurile sponsorizate sunt reclamă text, care apar împreună cu rezultatele naturale ale căutării, prezentate pe internet prin intermediul motorului de căutare Google (uitați-vă la imaginea de mai jos). Momentan este cea mai populară și eficientă formă de reclamă pe internet.

    • Cât costă promovarea eficientă cu  utilizarea linkurilor sponsorizate?

      Eficiența ridicată a poziționări prin linkuri sponsorizate rezultă din contextul ei neobișnuit. Mesajul publicitar creat va ajunge doar la acele persoane care caută informații pe aceea temă. Deci putem spune că în motorul de căutare nu reclama caută clientul ci clientul reclama. Datorită campaniei de linkuri sponsorizate, deja din prima zi de la lansare pagina web este vizibilă în topul pozițiile ale motorul de căutare Google. În cazul în care internauții caută serviciile sau produsele oferite de către firma Dumneavoastră cu siguranță linkurile sponsorizate vor fi pentru Dumneavoastră o soluție eficientă.

    • Linkurile sponsorizate sunt pentru mine scumpe?

      Domnul Paul conduce o firmă care se ocupă cu tractarea autoturismelor în unul din cele mai mari orașe din România. Timp de o lună a condus o campanie de linkuri sponsorizate. Din păcate, eficiența acestei activități a fost slabă, de unde și-a făcut o opinie că "Google Adwords nu este pentru el." Deoarece conducem campanii eficiente în alte orașe, l-am convins pe domnul Paul să ne comande poziționarea firmei lui în motorul de căutare.

      Deja în primele zile ale activități noastre am redus costul campaniei cu 80% și-n același timp crescând numărul de întrebări. Cum este posibil? Prin examinarea traficului direcționat către site, am observat că aproape 10% din clickurile generate de către internauți caută asistență rutieră pentru camioane. Deoarece clientul nu oferă un astfel de serviciu, ne-am asigurat că anunțurile reclamei lui să nu fie afișate în situația în care acestea se referă la tiruri. Dar cea mai mare economisire (70% buget) ne-a oferit-o așa numita reclamă contextuală. Asistența rutieră este un serviciu specific, pe care îl folosim de obicei în situații neprevăzute. Este puțin probabil să avem nevoie de tractării în momentul citiri unui articol despre asigurări și chiar lângă astfel de materiale apărea reclama clientului înainte de optimalizarea noastră.

  6. Webwriting
    • Ce este webwriting?

      Webwriting este crearea profesională de texte pentru internet. Este adaptat acestui mediu de copywriting. Datorită editorului simplu de conținut, introducerea și schimbarea textului pe pagina dumneavoastră va fi extrem de rapid și simplu, dar cu o condiție. Trebuie să știți ce în în ce mod doriți să transmiteți potențialilor clienți ai dumneavoastră.
      Ar trebui să vă amintiți de faptul că oameni care intră pe pagina Dumneavoastră căutând orice soluție la o problemă – trebuie să le arătați repede că puteți să le oferiți o soluție. Ar trebui să le spuneți de asemenea, de ce a-ți face-o mai bine decât concurența. Dacă nu veți fi în stare să le dovediți din primele fraze ale textului tău se vor întoarce al rezultatele căutarii Google. Dacă aveți nevoie de ajutor, mfirma.ro se poate ocupa complet de conținutul pagini Dvs.

    • De ce textul este textul important?

      Pentru a avea succes nu este suficient să creați o pagină Web și să o pozitionați bine. Trebuie să introduceți în ea și conținutul corespunzător.

      • Este important atât imaginea, cât și textul. În templates s-a avut grijă de echilibrul între aceste elemente și distribuția acestora.
      • Utilizatori de internet caută informații concrete pe pagini, de aceea de obicei nu citesc, ci vizualizează site-urile. Studiile au arătat că cheia este partea de sus și partea stângă a pagini, de aceea este important și oportun formatarea textului. Puțini oameni au timp să citească texte lungi, de aceea textul tău trebuie să fie la fapt, concis și despărțit în paragrage. Importante sunt de asemenea antetele - bune, ușor de citit, dar mai presus de toate trebuie să informeze despre conținutul fiecărei părți.
      • Nu există nicio îndoială că textele incorecte nu trezesc încrederea internauților. De aceea ar trebui să aveți grijă de asemenea de această parte a pagini. Rețineți, că făcând o corecție la text, parțial restaurați din memorie, astfel încât nu veți vedea erori.
      • Pe lângă formă contează și conținutul. Ar trebui să găsiți un compromis între informativ și persuasiune - nu puteți să uitați ca pagina este o formă de reclamă și reclama are propriile regulii.

      Reclama pe internet este supusă unor reguli diferite decât reclama de ex. din ziare, de aceea dacă nu sunteți sigur că știți aceste reguli, vă rugăm să folosiți oferta noastră de webwriting. Luăm în considerare de asemenea și alegerea corectă a cuvintelor cheie.