• Noutate! Monitorizare gratuită a poziției pagini Dvs. pe Google. Crează cont și verifică singur.
  • Noutate! Am adăugat posibilitatea de introduce a logoului pe pagina firmei dumneavoastră!

Pagina de web în sine de multe ori nu este de ajuns, pentru a duce o campanie de marketing cu adevărat eficientă. Pe site-ul mfirma.ro găsiți o gamă largă de servicii, care vă permit să existați pe internet. Verificați, dacă concurența nu le-au folosit și nu rămâneți în urmă!

Adăugați cartea de vizită a firmei dumneavoastră la harta Google

Harta Google este disponibilă la adresa maps.google.ro sau se afișează pe rezultatele căutări Google după introducerea numele serviciului căutat (de ex. frizer). Pe hartă sunt marcate toate firmele, care și-au plasat cartea de vizită. Google recunoaște locul de unde v-ați conectat la internet, și arată harta potrivită zonei respective. Acest lucru va permite clientului nu doar posibilitatea de a găsi cu ușurință accesul la pagina Dumneavoastră, dar, de asemenea, devine în ochii lui mai credibilă. În plus, utilitizatorul care va căuta o stradă oarecare în apropierea sediului firmei Dumneavoastră pe harta Google, va găsi adresa pe harta pe care o va arăta. Dacă concurența Dumneavoastră a adăugat deja cartea lor de vizită la rezultatele căutari Google nu pot să vă elimine! Mai mult despre cartea de vizită pe harta Google găsiți aici.

După introducerea numelui categoriei, în rezultatele căutării Google se va afișa harta pe care sunt marcate toate firmele care au adăugat la aceasta cartea de vizită proprie. Google recunoaște locația de unde vă conectați la internet și arată harta potrivită zonei respective. Acest lucru permite clientului nu doar posibilitatea de a găsi mai ușor accesul la firma Dumneavoastră, dar de asemenea, devine în ochii lui mai credibilă. În plus, utilizatorul care este în căutarea unei străzi pe harta Google în apropierea sediului firmei Dumneavoastră, găsește adresa ei și o hartă care îî va arăta drumul. Dacă concurența Dumneavoastră a adăugat deja propria carte de vizită la Google Maps, nu pot să vă elimine!

Creați adresa de e-mail a firmei

Corespondența cu clienții cu ajutorul adresei de e-mail cu numele domeniului Dumneavoastră. (de ex. office@mfirma.ro) are două avantaje principale. În primul rând, construiește o imagine pozitivă a firmei. Arată clientului că folosiți soluții profesionale, deci sunteți conștienți de mecanismele care guvernează un marketing bun. În al doilea rând, datorită acestei creări speciale a adresei de e-mail, clienți își vor aminti mai ușor numele domeniului dumneavoastră care poate avea o influență vizitarea mai deasă și recomandarea firmei dumneavoastre.

Baza unei campanii de publicitare profesională este Google AdWords

Campania se bazează pe linkuri sponsorizate care sunt un instrument foarte puternic și eficient de reclamă. Datorită acestora pagina dumneavoastră chiar dacă a fost de curând creată și are încă o poziție mică în rezultatele căutării, se va găsi imediat pe primele poziții în Google. În plus, aici nu plătiți lunar pentru fiecare cuvânt cheie, ca în cazul promovări, doar pentru clickurile utilizatorilor pe link, deci vizitarea paginii dumneavoastră de către persoanele potențiali clienți interesați de către oferta Dumneavoastră.

Reclama pe Google este plătită pentru fiecare intrare pe pagină, dar poate fi gestionată în așa mod, pentru a elimina click-urile internauților care nu sunt deloc interesați de oferta Dumneavoastră (reclamă numai pentru o anumită zonă, de ex. dacă firma Dumneavoastră funcționează numai în Iași). Gândiți-vă, că puneți 30 lei pentru a obține un client, și comisionul pentru serviciul oferit este de 200 lei, și obțineți prin intermediul Google AdWords comenzi suplimentare, veți face profit sau veți pierde? Pentru noi răspunsul este evident ;-)

Vindeți serviciile dumneavoastră în alte țări? Creați versiune lingvistică pentru site-ul dumneavoastră

Pe mfirma.ro puteți să creați pagină web în diferite limbi. Pagina în orice versiune lingvistică o editați la fel ca și în română. Puteți să cumpărați la noi de asemenea traducerea descrierilor pe pagina dumneavoastră.

Textele sunt cartea de vizită a pagini Dumneavoastră

Încredințați scrierea lor profesioniștilor. Copywriteri noștri vor crea pentru Dumneavoastră o descriere individuală, luând în considerare specificațiilor categoriei Dumneavoastră sau strategia de marketing adoptată de către Dumneavoastră. Vă vor ajuta de asemenea să alegeți mai bun slogan publicitar.

Cuvintele cheie sunt baza

Comandați experților noștri selectarea celor mai bune cuvinte cheie pentru pagina Dumneavoastră. Veți putea să le folosiți pentru crearea textelor, să le adăugați la setările pagini, și deasemenea să le includeți în descrierile cuprinse în directoare web. Consultanți noștri se vor concentra pe caracteristicile individuale ale afacerii dumneavoastră în domeniu în care activați. În primul rând verifică, care întrebări sunt cel mai des trimise de internauți. Datorită acesteia, veți putea să planificați și mai bine strategia dumneavoastră de marketing. Nu căutați în întuneric, aveți încredere în sfaturile noastre.

Statistici profesionale? Doar cu Google Analytics

Căutați informații detaliate despre utilizatori care vizitează pagina dumneavoastră? Doriți să știți de unde de pe glob intră pe site cel mai des internauți? Vă interesează pe care subpagină au stat cel mai mult? Dacă ați răspuns afirmativ, aveți nevoie de un instrument avansat, care este Google Analytics. Specialiști noștri vă ajută să adăugați aceasta la pagina dumneavoastră.

Nu așteptați până clientul pasiv vă găsește în rețea, pentru că se poate să nu se întâmple niciodată. Indicați-i drumul către pagina Web a Dumneavoastră. Începeți activ să promovați pagina dumneavoastră cu mfirma.ro!

PAGINI WEB

  • Pagină cu conținut finalizată în 5 minute!
  • Până la 1000 proiecte grafice
  • Domeniu .com sau .net gratuit
  • Versiune lingvistică + Google Maps
  • Schimbări rapide și ușoare
Încercați

RECLAMĂ GOOGLE

  • Promovare ieftină
    (linkuri sponsorizate)
  • Monitoringul poziției în motorul de căutare
  • Selectarea cuvintelor cheie
  • Raport din campania online
  • Ajutor în optimalizarea conținutului pagini
Mai mult