• Noutate! Monitorizare gratuită a poziției pagini Dvs. pe Google. Crează cont și verifică singur.
  • Noutate! Am adăugat posibilitatea de introduce a logoului pe pagina firmei dumneavoastră!

Când ne gândim la site-urile web, în primul rând ne concentrăm asupra conținutului, adică a textelor. Ele sunt, evident, foarte importante, deoarece în ele clienții dumneavoastră vor găsi informații despre afacerea dumneavoastră. Un text bun, precis, pe o pagină de web este esențial. Nu încurajați utilizatorii să viziteze site-ul dumneavoastră, dacă grafica de pe site-ul dumneavoastră nu este bine dezvoltată. Mai ales în cazul în care va împiedica navigarea liberă a site-ului sau citirea textelor.

Grafică ar trebui să animeze aspectul site-ului dumneavoastră, dar să nu copleșească.

În această secțiunea ghidului, am făcut sugestii legate de asemenea de crearea și dezvoltarea textelor cât și a aspectului paginii. Credem că, prin aderarea la instructiunile noastre puteți face ca site-ul dumneavoastră să devină pentru tine o sursă importantă de achiziții de clienții.

1. Texte

Textele pe pagina Web sunt sursa bazei, din care clienți extrag informațiile despre firma Dumneavoastră. În timpul creări eliminați:

  • greșeli ortografice, de sintaxă, stilistice. Nerespectarea regulilor lingivistice ar putea descuraja clienții să coopereze cu tine.
  • oferirea de informații false sau neverificate.
  • scrierea despre oferta ta, că este "cea mai ieftină", "cel mai bună", "cea mai mare". Aceste sunt declarații, care sunt foarte ușor de infirmat.
  • erori de scriere, repetiții, fraze neterminate, neglijentă a textului. Astfel de erori fac pagina să fie necredibilă.
  • varietate prea mare de fonturi utilizate și dimensiunile lor -elementele le evidențiză litere îngroșate, de capital.
  • font prea mic, care împiedică citirea liberă a textului, în special pentru persoanele în vârstă.
  • fonturi, care sunt eficiente, dar care fac conținutul să fie greu de descifrat.
  • scrierea de texte excesiv de lungi. Împărțiți-le în capitole, ilustrează-le cu grafică, nu plictisi clienții elaborări despre afacerea ta. Faptele esențiale se evidențiază de restul textului.
  • dezordinea. În textele arătați neapărat cuvintele cheie pe care ați dori să poziționați site-ul dumneavoastră.
  • copierea textelor de pe alte site-uri. Nu doar că oricine ar putea să vă acuze de plagiat, dar, de asemenea, motorul de căutare va vedea site-ul dumneavoastră ca o copie a unui alt site, care poate fi dificil în promovarea ridicată a poziției în rezultatele căutări.

O ușurință mare în crearea pagini web pentru tine poate fi creatorul ușor de utilizat, cum ar fi cel oferit pe mfirma.ro. Aceasta vă va permite să faceți toate corecțiile necesare în orice moment, asigurându-vă că puteți evita cele mai multe dintre erorile prezentate aici. În plus, templates noastre sunt echipate cu texte din industria cu care vă ocupați, care poate fi o sursa de inspirație pentru tine.

2. Grafica

Grafica bine realizată a pagini, nu înseamnă că trebuie să fie o operă de artă. Trebuie să placă utilizatorilor în căutarea de informații despre compania dumneavoastră, să tresească o asociere cu industria at, dar nu trebuie să devină un scop în sine.

Grafica, în special în cazul paginilor web ale firmelor mici, sunt în primul rând un accesoriu la texte.

Utilizatorii vizitează cel mai des pagina "Despre noi" sau "Contactat". Cu toate acestea, unii dintre ei vor dori să știe mai multe produse pe scară largă, de exemplu, să vadă realizările. Asigurați-vă că calitatea fotografiilor însoțitoare nu descurajează potențialii clienți a afacerii dumneavoastră. Dacă ați pus pe pagină grafică de slabă calitate, ei cred că ești antreprenor neglijent. Nivelul de fotografii din galeria este deosebit de important în cazul site-urilor fotografice. Proprietarii lor ar trebui să aleagă cele mai bune lucrări și să prezinte diversitatea lor.

Trebuie să aveți grijă să nu adăugați prea multe imagini, deoarece utilizatorii nu doresc să le vadă și în cele din urmă pot chiar să opteze să mai rămână pe site-ul dumneavoastră. Fotografia este bine de pus subpaginile corespunzătoare câte câteva pe fiecare. Fotografiile arata cel mai bine în formă de miniatură cu capacitatea de a mări. Nu plictisiți clienți cu un număr prea mare de realizări. Postați numai pe cele mai mare realizări, alegeți grafica de cea mai bună calitate.

Intrigați clientul cu imaginile realizări dumneavoastră, încurajați-i să vă contacte.

3. Layout

Mai jos am introdus unele din cele mai comune greșeli care sunt comise în cursul proiectări pagini web:

  • intrare cu muzică tare - astfel de site-uri greu se încărcă și descurajează utilizatorii să citească în continuare conținutul. Sunt, de asemenea, indiscrete - previn navigare liberă, de exemplu, la locul de muncă, cafenelele de internet și alte locuri unde nu suntem singuri.
  • lăsarea pagini în constucție pe o lungă perioadă de timp - Un client care vrea să viziteze un anumit site și vede de mai multe ori informațiile va crede că societatea a încetat să existe, deoarece nu a reușit să finalizeze activitățile de constucție a site-ului.
  • muzica de fundal - dacă e prea tare, și butonul pentru oprirea muzici invizibil, muzica poate irita clientul și-l poate descuraja să rămână pe site.
  • postarea pe conținutul foarte extins care necesită utilizarea de verticala sau, chiar mai rău, o bară de derulare orizontală. Clientul nu vrea să citească tot conținutul și renunță la vizitarea frecventă a site-urilor de acest tip.

Rețineți! Internauți nu citesc paginile, ei le vizualizează. Aveți grijă ca să scurtați până la minimum timpul căutări de către ei a informațiilor pe pagina Dumneavoastră.

Respectați principiile dovedite, pentru site-ul dumneavoastră să fie cât mai clar și transparent:

  • meniul site-ului dumneavoastră ar trebui să fie tipic, de obicei situat în partea de sus sau pe stânga.
  • descrie cu acuratețe subpagina, aveți grijă că acestea să fie legate logic între ele.
  • asigurați-vă că marcajele din meniul tău nu fuziona, dacă butoanele nu se suprapun.
  • evita soluții prea diferite de standardele acceptate. Creativitatea este o caracteristică de dorit, dar nu exagera în utilizarea inovației. Rețineți, informația este pe primul loc.
  • potriviți-vă grafica pentru a se potrivi cu tipul activităților dumneavoastră! Concetrați-vă pe gust și estetică.
  • evită punerea pe pagină de prea multă grafică, animații și alte elemente care încetinesc timpul de încărcare în browser.
  • filele din meniu și butoane ar trebui să aibă un aspect standard. Dacă doriți să puneți în el un font special, avea grijă că să fie ușor de citit.
  • reglați lungimea, astfel încât să nu fiți nevoit să defilați prin conținutul banzi verticale sau orizontale.
  • dacă doriți să configurați site-ul în mai multe limbi, evită introducerea textelor în limbi diferite pe aceeași pagină. Ar fi mai bine dacă ați permite utilizatorilor să comutate versiunea cu un buton clar.
  • aveți grijă de calitatea fotografiilor, dar nu exagerați cu dimensiunea lor, pentru ca clienții cu internet mai lent nu aibă probleme cu mărirea lor. Evitați grafica prea puțin profesională, făcute cu echipamente de slabă calitate.
  • fiți atent la grafica umoristică, mai ales extrem de controversată. Nu toată lumea are același simț al umorului, nu toți utilizatorii pot aprecia glumele tale.
  • semnați fiecare fotografie importantă în galerie, pentru ca clientul să nu fie nevoit să întreb ce este. Aceasta este o publicitate suplimentară a ofertei dumneavoastră și un loc minunat pentru a pune cuvinte cheie.
  • nu lăsa pagini goale, elementele de tipul "în curs de realizare". Introduceți conținutul pagină numai după ce-l pregătiți în avans.

Pagină la comandă sau template?

Cu siguranță vă întrebați dacă este mai bine comandați site-ul unei agenții interactive sau să folosiți template gata făcut. Poate că sunteți îngrijorat de faptul că template-ul dumneavoatră nu iasă în evidență suficient în mulțimea de site-uri diferite. Rețineți, totuși, că probabilitatea ca un client care este în căutarea unei firme din industria dumneavoastră, merge la pagina concurenței care utilizează același tempalte ca tine, este foarte mic.

În cazul în care compania dumneavoastră este parte dintr-un grup mai mare sau lider pe piața românească, cu siguranță, veți necesita o grafică mai sofisticată, personalizată a pagini. Bugetul dumneavoastră este, de asemenea, suficient de mare, astfel încât să comandați pagina unei agenții interactive.

Pe de altă parte dacă aveți o afacere mică, vă sfătuim să folosiți un template gata făcut. Paginile făcute pe baza lor se caracterizează clasic, ușor de citit, bine evaluate de către internauți. Adăugate la ele de grafică îndulcesc clientul cu familiarizarea ofertei dumneavoastră. Costul de realizare este mult mai mic și timpul de pregătire mult mai scurt decât în cazul comandări realizări pagini de către o agenție interactivă. Banii astfel economisiți mai bine îi cheltuiți pe publicitate decât pe introducerea de soluții noi și grafică nouă, care poate fi în mod paradoxal pot pe pagina noastră să facă mai mult rău decât bine.

Rețineți! Bună grafica de pe o pagină web trebuie să fie atractivă, dar nu supraîncărcată. Pariați pe soluții verificate și clare.

PAGINI WEB

  • Pagină cu conținut finalizată în 5 minute!
  • Până la 1000 proiecte grafice
  • Domeniu .com sau .net gratuit
  • Versiune lingvistică + Google Maps
  • Schimbări rapide și ușoare
Încercați

RECLAMĂ GOOGLE

  • Promovare ieftină
    (linkuri sponsorizate)
  • Monitoringul poziției în motorul de căutare
  • Selectarea cuvintelor cheie
  • Raport din campania online
  • Ajutor în optimalizarea conținutului pagini
Mai mult