• Noutate! Monitorizare gratuită a poziției pagini Dvs. pe Google. Crează cont și verifică singur.
  • Noutate! Am adăugat posibilitatea de introduce a logoului pe pagina firmei dumneavoastră!

Stimate utilizator,

ne bucurăm că folosiți serviciile portalului mfirma.ro de atât de mult timp. Ați observat impactul pozitiv pe care îl are asupra afaceri dumneavoastre site-ul web? Noi credem că da.

Folosiți pe deplin oportunitățile oferite de internet? Poate că e timpul să vă interesați de serviciile suplimentare oferite de portalul mfirma.ro? Vă încurajăm, să vă întoarceți la partea șapte din ghidul nostru și aduceți-vă aminte ceea ce am scris despre modurile diferite de promovare a firmei în rețea.

Dacă afacerea dumneavoastră se dezvoltă rapid, răsfățați-vă cu cele mai bune soluții. Le veți găsi pe mfirma.ro.

Vă amintiți de promovarea regulată a site-ului dumneavoastră? Nu este suficient că, odată ați adăugat un post despre el la un director web sau prezentați oferta dumneavoastră pe un portal de licitație. Site-ul trebuie să "trăiască", pentru a fi profitabil.

Internetul se schimbă în fiecare zi, se ivesc pe el și informații tot ma noi, deci nu lăsați ca site-ul dumneavoastră să dispară în mulțimea lor. De aceea, în mod regulat adăugați intrări despre site la directoarele noi, scrieți comentari pe forumuri. Verificați diferite moduri de promovare și selectați cele mai eficiente. Alegerea este a ta, cu toate acestea, este important să continuați să faceți publicitate site-ului dumneavoastră.

Promovați-vă, promovați-vă și iarăși promovați-vă!

Ai folosit deja toate formele de promovare gratuită și ai dori să începi să faci publicitate mai eficientă? Decideți-vă la o campanie Google AdWords. Acesta este un mod foarte eficient de promovare a unui site web. Datorită ei site-ul dumneavoastră va fi afișat în partea de sus a rezultatelor căutării și locuri special alese, astfel încât clienții vor intra pe el chiar mai repede.

Reclama Google AdWords este un instrument care vă ajută să promovați în mod eficient afacerea dumneavoastră datorită site-ului web. Gândiți-vă, nu se merită să cheltuiți câțiva lei, pentru a obține un client care vă va aduce profit, pe care îl obțineți cu fiecare comandă? Cumpărați o campanie condusă de mfirma.ro și veți vedea că se merită să investiți în publicitate.

Desigur, s-ar putea dovedi, deși este puțin probabil că Google AdWords nu este instrumentul care va oferi companiei dumneavoastre cel mai mare profit. Nu există nicio rețetă potrivită pentru publicitatea eficientă. De aceea vă recomandăm să cumparați o campanie pilot, astfel încât să puteți vedea dacă Google AdWords satisface nevoile dumneavoastră.

Rețineți! Utilizatori vizitează în principal acele pagini, pe care le văd pe primele pagini ale rezultatelor căutărilor.

Vreți ca site-ul dumneavoastră să devină un lider printre companiile cu site-uri similare din industria dumneavoastră? În cazul în care site-ul dumneavoastră este deja în rețeaua de suficient de mult timp, poate că ar trebui să vă interesați de servicii de poziționare profesionale? Acesta va asigură că site-ul dumneavoastră va apărea în rezultatele căutării de top pentru cuvintele dumneavoastră cheie.

Utilizatorii de regulă vizitează site-urile, care sunt în primele zeci locuri în rezultatele căutării. Pentru a obține un astfel de rezultat bun pe fraze populare, fără ajutorul specialiștilor, cu toate acestea, este aproape imposibil. Concurența în rețea este mare și în continuă creștere. Gândiți-vă cât de multe companii doresc ca site-ul lor să fie arătată tot mai sus și atâț de puțin spațiu se află pe prima pagină a rezultatelor căutării. Taxa pentru servicii de poziționare este diferită spre deosebire de Google AdWords - plătiți pe lună pentru fiecare cuvânt cheie, indiferent de câți utilizatori vizitează site-ul dumneavoastră. Toate costurile le suportați doar rezultatul real - în cazul în care site-ul dumneavoastră la un moment dat nu se găsește pe prima pagină a rezultatelor căutării, nu plătiți.

Rețineți! Poziția pagini Dumneavoastră are importanță.

Poate că unii dintre clienții noștri se întreabă: Am deja pagina de câteva luni, i-am făcut reclamă în rețea. De ce am nevoie de un site, pe care să-l păstrez timp de mulți ani?

Site-ul ar trebui să existe atât de mult cât aveți de gând să vindeți serviciile dumneavoastră. Clienții continuă să vină, de unde primesc informații despre compania dumneavoastră, dacă nu de pe site? Serviciile dumneavoastră vor dori să utilizeze mai mulți clienți mai tineri, care sunt în căutarea de furnizorii de servicii în primul rând pe internet. În plus, cu cât există mai mult site-ul dumneavoastră, cu atât obțineți o poziție mai bună în motorul de căutare, astfel este mai ușor să o promovați. Gândiți-vă, de asemenea, la utilizatorii care accesează site-ul dumneavoastră o dată, pot să devină clienți regulari. Dacă observă lipsa acesteia, pot presupune că firma dumneavoastră nu mai există, sau suferă de anumite dificultăți financiare, atunci că ea a trebuit să renunțe la un astfel de element important, care este pagina web.

Gestionarea bună a pagini web pe termen lung este:

  • menținerea unui domeniu tot timpul.
  • actualizări de conținut, introducerea de schimbări regulate.
  • promovarea site-ului în rețea în mod regulat și în mai multe moduri diferite.
  • împrospătarea aspectului paginii (de ex. schimbarea template-ului cu altul - pe portalul mfirma.ro puteți face acest lucru fără a pierde date introduse anterior).
  • informarea clienților despre viața firmei în secțiunea de noutăți, lăudărea cu referințele obținute și comenzile importante.
  • menținerea pagini pe serverele care furnizează afișarea ei continuă.

Datorită mfirma.ro înreținerea pagini Web pe mai mulți ani nu a fost așa de simplă!

PAGINI WEB

  • Pagină cu conținut finalizată în 5 minute!
  • Până la 1000 proiecte grafice
  • Domeniu .com sau .net gratuit
  • Versiune lingvistică + Google Maps
  • Schimbări rapide și ușoare
Încercați

RECLAMĂ GOOGLE

  • Promovare ieftină
    (linkuri sponsorizate)
  • Monitoringul poziției în motorul de căutare
  • Selectarea cuvintelor cheie
  • Raport din campania online
  • Ajutor în optimalizarea conținutului pagini
Mai mult