• Noutate! Monitorizare gratuită a poziției pagini Dvs. pe Google. Crează cont și verifică singur.
  • Noutate! Am adăugat posibilitatea de introduce a logoului pe pagina firmei dumneavoastră!

Paginile Web pentru firme sunt în primul rând utilizate ca un instrument de marketing și de a promova serviciile sau produsele lor. Trebuie foarte atent planificată strategia pe care ne bazăm la construirea pagini noastre, pentru ca să devină pentru noi o sursă importantă de venituri.

Rețineți! O pagină Web bună va aduce profit firmei Dumneavoastră. O pagină necorespunzătoare poate să descurajeze potențiali clienți ai Dumneavoastră!

În cazul site-urilor web, precum în zicala bine-cunoscută, graba este un consilier prost. În timp ce aceeași pagină poate fi creat foarte rapid, de exemplu, folosind soluțiile pe care le propune portalul mfirma.ro, pe atât de bine este să acordați mai multă atenție planificării activităților de marketing.

Doar strategia pregatită cu atenție vă permite să construiți pagina web, care va fi o carte de vizită demnă de firma dumneavoastră.

Mai jos am introdus cele mai importante probleme pe care trebuie să le rezolvați înainte de a încerca să construiți o pagină web.

1. Gândiți-vă la clienții dumneavoastră

Trebuie să vă gândiți cu atenție la cine sunt clienții dumneavoastră și ce factori îi încurajează să intre pe site-ul dumneavoastră.

Rețineți că internauți nu vor citi pagina dumneavoastră "de la cap la coadă". Utilizatori vor VIZUALIZA doar paginile web în căutarea informațiilor necesare lor.

Pagina dumneavoastră va fi bine planificată dacă:

  • clientul găsește rapid cele mai importante informații despre compania dumneavoastră, de ex. contact, promoții.
  • layout-ul meniului este ușor de citit și standard (de obicei prima subpagină este o descriere a companiei, la sfârșitul meniului se găsește pagina de contact).
  • adresa dumneavoastră de web va fi asociată fie cu tipul de afacere pe care o executați, fie cu numele firmei. Regula este următoarea: un domeniu mai scurt, cu atât mai bine. Gândiți-vă dacă brand-ul este atât de ușor de recunoscut încât ar trebui să fie inclus în adresa dumneavoastră de web, sau mai bine un cuvânt cheie în domeniu care descrie cel mai bine oferta ta. Pentru prima soluție optează, de obicei, companiile mari, a doua este mult mai populară printre cele mai mici.
  • pe pagina de pornire puneți doar o parte a ofertei, care poate fi cea mai atractivă pentru clienții dumneavoastră. Detaliile le descrieți pe paginile relevante.

Gândiți-vă cu atenție cine sunt clienții dumneavoastră. Fie că sunt clienți de retail care sunt interesați de un singur serviciu, indiferent dacă acesția sunt oameni de afaceri sau angrosiști. Gândiți-vă dacă sunt mai degrabă aceștia sunt femei sau bărbați. Aceste informații vor permite să prezintați mai bine oferta dumneavoastră, pentru a ajunge la clienții specifici și astfel să câștigați mai eficient datorită site-ului web.

Nu creați o pagină Web pentru toți internauți, adresați-vă numai acelor clienți, care chiar pot fi interesați de oferta Dumneavoastră.

Dacă conduceți un salon de înfrumusețare, care este vizitat des de femei, concentrați-vă pe grafică frumoasă, texte atractive. Dacă sunteți un instalator, concentrați-vă pe un limbaj simplu, dar arătați fiabilitatea serviciilor dumneavoastră. Dacă vindeți accesorii pentru iepuri de reproducție, nu scrieți despre toate produsele de origine animală, oferta adresați-o numai iubitoriilor acestor animale specifice. Nu căutați universalitate, nu toată lumea va fi interesată de serviciile tale, concentrați-vă pe clienții potențiali.

2. Gândește-te la tine

Cum preferați să fiți văzut în viața profesională? Ca un profesionist sau un angajat incompetent, care nu și-a îndeplinit atribuțiile în mod corespunzător? Site-ul dumneavoastră va atesta competențele afacerii dumneavoastră. Un site bun va încuraja clienții să-l viziteze de multe ori, un site rău îi descurajeze să vă contacteze. Trebuie să încercați să-l faceți să se prezinte cât mai bine, să pară rafinat în orice mod.

Rețineți! Pagina web este cartea de vizită a serviciilor dumneavoastră. Nu permiteți ca site-ul imperfect să afecteze imaginea dumneavoastră.

Clientul accesând site-ului dumneavoastră trebuie să se orienteze la conținutul lui, să simtă încrederea în el. Fiabile, ușor de utilizat, site-ul web:

  • are culori liniștite, calme. Evitați culorile luminoase, pariați pe armonia de culori.
  • are un layout care este transparent, clar și convențional.
  • conține numai date valide și de încredere (actualizați în special datele dumneavoastră de contact, o impresie foarte proastă o face lăsarea pe pagină a unei oferte promoționale expirate).
  • nu sperie clientul de introducerea de informații nestructurate.
  • conține detaliile de contact ale afacerii dumneavoatre, paginile anonime trezesc îndoială clienților.
  • conține texte care nu au erori de ortografie, lingvistice - în cazul în care scrisul nu este punctul tău forte, comandați dezvoltarea textelor profesionist, adică copywriterilor.
  • nu ataca clieți cu reclame, nu-i speriați cu bannere bătătoare la ochi.
  • este plasată pe un server stabil și sigur, care exclude posibilitatea avariilor frecvente și întreruperi accesului.

Nu acordați prea multă atenție la grafică, animații, decorațiuni ostentative. Pariați pe credibilitate!

PAGINI WEB

  • Pagină cu conținut finalizată în 5 minute!
  • Până la 1000 proiecte grafice
  • Domeniu .com sau .net gratuit
  • Versiune lingvistică + Google Maps
  • Schimbări rapide și ușoare
Încercați

RECLAMĂ GOOGLE

  • Promovare ieftină
    (linkuri sponsorizate)
  • Monitoringul poziției în motorul de căutare
  • Selectarea cuvintelor cheie
  • Raport din campania online
  • Ajutor în optimalizarea conținutului pagini
Mai mult